Makelaar in Keukens

Het is zo'n aanschaf die je niet wekelijks doet, het bestellen van een nieuwe keuken. En er komt nogal wat bij kijken. Albert Sprokholt herkende de behoefte aan een soort van gids, die mensen kan helpen in het hele traject van het aanschaffen van een keuken. Om zijn dienstverlening op de kaart te zetten kwam Albert bij De Klerk Media.

Na uitgebreid het hele communicatiepakket doorgenomen te hebben, is er een duidelijke website gerealiseerd, een persoonlijke video en foto's gemaakt. Met steeds duidelijk de boodschap voor ogen: onafhankelijk advies en persoonlijk ontwerp.

Bekijk hier de website.

Albert Sprokholt over 'Makelaar in Keukens'

Afgelopen maanden ben ik in samenwerking met De Klerk Media intensief bezig geweest met het maken van mijn website 'Makelaar in Keukens'. Een professionele samenwerking met Tim de Klerk, waarin mijn wensen en ideeën van alle zijden zijn belicht en vakkundig zijn vertaald. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een zeer mooie zakelijke website. De Klerk Media is sindsdien mijn coach in de hedendaagse zakelijke communicatiemarkt.

Albert Sprokholt is eigenaar van Makelaar in Keukens.

(crossmediale) producties

Creatie van audiovisuele producties, online communicatie en offline uitingen.

van content tot campagnes

Inhaken in de communicatiemix door onderdelen te verzorgen, tot de realisatie van volledige campagnes.

strategie en advies

Doordachte marketing- en communicatiestrategie waarmee resultaten worden behaald.